poniedziałek, 17 października 2016

Waga piórkowa

bo właściwie tylko 114 gram waży mój sweterek,który przez ostatnie tygodnie powolutku dziergałam. Zainspirowała mnie autorka bloga http://knitologwpodrozy.blogspot.com/ , która oprócz zachęcania do zrobienia takich sweterków wykonała fantastyczny tutorial. Zatem oprócz zachęty miałam również pomoc techniczną wyposażoną w zdjęcia i opis. Bardzo dziękuję!
Sweterek pomimo tego,ze powstawał powoli to sprawił mi wiele przyjemności ponieważ włoczka z której go wykonałam to alpaca brushed drops. Kupiłam ją dosyć dawno w promocji z zamiarem produkowania takich lekkich sweterków.
Mam jeszcze w zapasach podobną włóczkę w srebrnoszarym kolorze i pięknym,głębokim burgundzie. Jednak w tak zwanym międzyczasie pomyślałam,że chętnie połączę je z inną włóczką. To na razie plany,co z tego wyjdzie zobaczymy.
Zdjęcia zrobiła dzisiaj rano,przed pracami polowymi :) niestety mój aparat wariuje fotografując fiolety i mają się one nijak do rzeczywistego pięknego,głębokiego fioletu.



W czasie kiedy mój blog zupełnie został zaniedbany zdążyłam skończyć studia,i kiedy odkryłam,ze czasu mam więcej wróciłam do dziergania. Do dzisiaj mam zrobione dwie czapki, dla córki i synowej, niestety zdjęć brak,może jeszcze mi się uda.
Nie mogę narzekać na nudę mam w planach kolejne czapki i chustę więc się dzieje.
Pozdrawiam wszystkich zaglądających promiennie :)

7 komentarzy:

Dzianinowe Studio pisze...

Gratulacje z okazji ukończenia studiów:-) A sweterek piórkowy idealny. Pozdrawiam serdecznie:-)

Dendrobium pisze...

Faktycznie leciutki i ładny. Gratuluję ukończenia studiów i ... Czekam na fotki czapek
Pozdrawiam

Unknown pisze...

Wspaniały sweterek :-) Piękny kolor.
Gratuluję ukończenia studiów i cieszę się, że teraz będziesz częściej pisać :-)
Pozdrawiam serdecznie.

Knitolog w podróży pisze...

Miło mi , że Cię zainspirowałam :) I bardzo się cieszę, że tutorial się przydał. Piękny piórkowy Ci wyszedł. Rzeczywiście ten kolor jest trudny do sfotografowania, też go mam (oj dużo mam tych piórkowych włóczek w zapasach;)).
Pozdrawiam serdecznie :)

jagnieszka pisze...

Bardzo,bardzo Wam dziękuję :) za życzliwość i miłe słowa.

Ewa pisze...

Superowy sweterek - Pozdrawiam i gratuluję !

Ludwika pisze...

Leciutki i ładniutki:) Gratuluję ukończenia studiów.Pozdrawiam