środa, 28 marca 2012

Niech się strzegą:)

Chciałabym przede wszystkim podziękować wszystkim Wam ,za słowa otuchy i pochwał.Nie wiem jedynie czy zasłużyłam,ale na pewno spłynęły na mnie jak miód.

A kto i czego ma się strzec? otóż moje włóczki:) a to dlatego,że kupiłam moje wymarzone,wytęsknione .........motowidło i mam nadzieję,że kilometry włóczek będą powoli zamieniać się w śliczne kłębki.



sorrki za zdjęcie ale nie mogłam się opanować, żeby się nie pochwalić - a jakość jak zwykle

Robótki nie posunęły się do przodu,niektóre wręcz się cofnęły,czyli uległy spruciu:((( mam jednak nadzieję,że marazm wraz z wiosną minie i zacznie się piękny okres robótkowania.Poszukuję weny i czasu.Tęsknię za słońcem i czasem wolnym.
Pozdrawiam Was zatem serdecznie i słonecznie i lecę pośmigać po necie.

4 komentarze:

iwona150 pisze...

marzy mi się taka zwijarka ,eh....

Katarzyna pisze...

Superaśne straszydło :))

rosse5 pisze...

Z okazji Świąt życzę Tobie o Twojej rodzinie zdrowia, pogody ducha, spokoju, radości z przebywania z najbliższymi, pyszności na wielkanocnym stole, tradycyjnego Dyngusa oraz chwili wytchnienia i odpoczynku:*

nietylkoSZALenstwo pisze...

spokojnych Świąt ;))) pozdrawiam serdecznie A.