środa, 12 grudnia 2012

Dwa w jednym

Ostatnio mam tyle zaległości ,że nawet chwalipięctwo moje zostało przystopowane:)
a mogłabym pokazać komin jaki córce wydziergałam ale nie pokażę bo zdjęć nie ma jednak jest noszony-znaczy podoba się. Mogłabym pokazać szalik jaki robię z pięknej wełny estońskiej w kolorze Rainbow synowi ale nie pokażę,zdjęcia są ale kolory przekłamane:)
Mogłabym pokazać,że dzielnie walczę z UFO'kiem ale zdjęć również nie ma.

Po co więc marudzę? bo pokażę zdjęcia mojego February Lady Sweater:) bo są , choć nie jakieś super bo słońce waliło ze wszystkich stron. Aż trudno uwierzyć,że tak pięknie było półtora tygodnia temu:)


Słońce cudne było ale zimniutko,więc sesyjka krótka,płaszczyk czekał w pogotowiu.A zdjęcia jakie są każdy widzi,bo mój nadworny fotograf przeżywał fazę buntu i naporu;) a zastąpił go mój mąż,który opiera się fotografowaniu.
Jednak stwierdzam,że ze zdjęciami w ogóle jest z nimi coś nie tak bo tylko jedno się powiększa.
Jak to się ma do tytułu?
bo jak widać na załączonych zdjęciach nastąpiła radykalna zmiana mojej fryzury z czego ogromnie się cieszę pomimo tego,że syn stwierdził,że wyglądam jak po chemioterapii.
Zatem po pierwsze sweterek a po drugie włosy na jednym zdjęciu.

Kończąc pozdrawiam Was ciepło w ten mroźny wieczór:)
EDIT: zdjęcia się powiększają:))))

9 komentarzy:

Kasia pisze...

Śliczny sweterek :-)
Niemożliwe, żeby zdjęcia były zrobione tak niedawno... Przecież zima trwa już kilka tygodni.... ;-)
Ślicznie wyglądasz w nowej fryzurze :-) Też potrzebna mi jakaś zmiana...
Pozdrawiam serdecznie.

nietylkoSZALenstwo pisze...

ja też mam wrażenie, że "lata" temu robilaś zdjęcia ;) teraz mam zupełnie inny obraz za oknem ;) a sweterek i fryzurę mogę tylko komplementować ;) bardzo mi się podobasz w "takim" zestawieniu :) szkoda, że innych udziergów się nie udało obfocić

B. pisze...

Bardzo fajny sweter:-)
a u mnie snieg za oknem, mimo, ze to Italia:-)

Anka pisze...

śliczny sweter i fryzurka extra!

Zakątek pełen barw u Eli pisze...

Sweterek śliczny, fryzura super:)

Domma79 pisze...

sweterek świetny :))zdolna jesteś :)
a fryzurka szałowa chociaż mi bardziej się podobałaś w ostatniej:)
buziaki przesyłam :)

Ewa -Książka ,druty .... pisze...

Super sweter - boski kolor - czekam na resztę udziergów :) ewa

Penelopa pisze...

Jak pierwsze zdjęcie zobaczyłam i zestawiłam z tytułem, to pomyślałam, że może chcwalisz sie jakimś "dwupakiem" ;) (ma się tą wyobraźnię)
Świetny sweterek.
...a w listopadzie chodząc po swoich starych uliczkach ;) przysiadłam na ławeczkę z Czesławem przy ratuszu i... myślałam o Tobie ;)

Dorota pisze...

Białych myśli
lekkich jak puch,
niech Anioł
przywieje z nieba,
otworzy skrzydłem
nadziei,
i niech kolędę zaśpiewa,
bo dzisiaj jest piękny dzień,
wszystko się rodzi na nowo,
więc w blasku tajemnych świąt,
żyj zdrowo i kolorowo.

Pozdrawiam serdecznie. Dorota
http://sielankowedzierganie.blogspot.com/